вгору

1. Як налаштувати підписи для документів ?

Комплект підписів налаштовується в Налаштування – Види електронних документів – Вибрати вид документа, і у вкладці Підписи додати підписанта або групу підписантів.

2. До яких сервісів повинен бути відкритий доступ для роботи з FlyDoc ?

  • http://uakey.com.ua/services/tsp:80 – TSP-сервер отримання мітки часу підпису АЦСК «Україна»;
  • http://uakey.com.ua/services/ocsp:80 – OCSP-сервер перевірки статусу сертифіката АЦСК «Україна»;
  • http://docflow.ezvit.com.ua/zvitpost3/sdoweb.asmx – сервер документообігу (СДО);
  • http://obmen.sfs.gov.ua/SWinEd_Doc/SwinEd.asmx – сервер ДФС для обміну відꞌємними розрахунками коригування (РК) до податкових накладних (ПН) між контрагентами;
  • http://217.76.198.151/WebSrvGate/gate.asmx – сервер ДФС, пряме зꞌєднання. Для подачі ПН та РК;
  • api.medoc.ua – сервіс для завантаження сертифікатів контрагентів.
  • flydoc.com.ua:443 – для загрузки корневых сертификатов ЦСК.

3. Як запустити автоматичну обробку вихідних повідомлень?

Для запуску автоматичної обробки повідомлень необхідно запустити сеанс користувача, вибрати під яким користувачем будуть працювати регламентні завдання в 1С. Далі перезапустити сеанс і вибрати в меню FlyDoc – Налаштування – Моніторинг регламентних завдань – Додати нове завдання – Вибрати тип завдання, налаштувати його і включити.

4. Як відправити Акт ?

Для відправки акта необхідно створити обліковий документ, в табличній частині якого буде заповнена вкладка «Послуги». Після чого при підписанні сформується Акт за обліковим документом, який Ви зможете відправити контрагенту.

5. Чи обов’язково використовувати ssl-сертифікат для з’єднання?

Така дія є необов’язковою, Ви можете використовувати так само і свій сертифікат чи не використовувати його взагалі. При використанні FlyDoc ssl-сертифікат в налаштуваннях вказувати обов’язково.

6. Як вибрати тільки один шаблон для Виду електронного документа?

Необхідно перейти в Налаштування – Види електронного документа – Вибрати вид документа і перейти у вкладку Вивантаження документів. Для кожного шаблона може бути проставлена пріоритетність у використанні і чекер «Використання». Знявши чекер користувач може залишити тільки один активний шаблон при відправці документів.

7. Як створити новий електронний документ для одного і того ж документа 1С ?

Необхідно відкрити електронний документ – в рядку Електронний документ натиснути стрілку і вибрати Новий.

8. Створив документ 1С, його не видно на робочому столі підсистеми. В чому проблема ?

Для відображення документів на робочому столі необхідно перед їхнім створенням налаштувати відображення електронних документів і документів 1С у вкладці Види електронних документів. Зробити це можна вручну, додаванням нового набору установок, чи по кнопці «Завантажити стандартні налаштування».

9. Як відобразити на робочому столі раніше створені документи 1С ?

Необхідно зробити перепроведення документів.

10. Я можу налаштувати для відправки документів свій шаблон ?

Так, це можливо. Для цього необхідно вручну додати налаштування в Настройках програми - Види електронних документів. Документу 1С поставити у відповідність шаблон. Правила вивантаження даних із документа 1С необхідно налаштувати у вкладці Вивантаження документів. Схема вивантаження 0 – для вивантаження даних у шапку електронного документа. Схема вивантаження 1 – перенос даних із документа 1С в табличну частину електронного документа.

11. Для чого треба створювати організацію в довіднику 1С ?

Необхідно створювати організацію і в довіднику 1С – для створення і роботи з обліковими документами, і в довіднику організацій ЕДО – для електронного документообігу.

12. Як почати використовувати власний шаблон ?

Для початку шаблон необхідно опублікувати на сервері, після чого перезапустити службу сервісу або файл edi.exe. Потім необхідно створити правило по завантаженню документів в 1С: Налаштування – Види електронних документів – Вибрати вид документа, перейти на вкладку Вивантаження документів і Створити новий запис. Для налаштування відображення Вам необхідно вибрати відповідний шаблон зі списку на сервері і налаштувати правила вивантаження і завантаження документів для подальшої роботи з обліковими документами, які відповідають даному шаблону.

13. Оновили конфігурацію. Проблема з повторним входом в 1С. Що робити?

При оновленні FlyDoc необхідно чітко дотримуватись інструкції. Основною проблемою є об’єднання Властивостей поточної конфігурації користувача і конфігурації з файлу. Тому завжди потрібно знімати чекер «Властивості» при оновленні. У разі виникнення помилок при повторному вході необхідно відновити РК інформаційної бази і оновити підсистему згідно інструкції.

14. Через FlyDoc можна опублікувати шаблон ?

Ні, механізм публікації шаблонів у програмі відсутній.

15. Чому не проходить з’єднання у вікні «Налаштування доступу до EDI-провайдера FlyDoc».

Перевірити яке ім’я і порт задані у файлі EdiCfg.exe. Якщо дані відрізняються - на екрані буде виведено помилку. Можна використовувати як ім’я, так і IP-адресу.

16. У FlyDoc від контрагента отримали рахунок з чаркодом XXXXX, але хотіли б такі документи отримувати в програмі M.E.Doc. Є можливість виконати таке налаштування?

Необхідно відкрити файл EdiCfg.exe – перейти на вкладку Типи документів – вказати шлях до сертификата, ключа і пароль – натиснути Увійти. Буде відкрите вікно, у якому можна виконати налаштування роздільного прийому пошти. Також у FlyDoc в Налаштуваннях на вкладці Загальні можна відкрити сторінку безпосередньо з робочого столу.

17. Некоректно відображається документ в pdf-форматі. Яку програму рекомендуєте використовувати для читання документів у форматі .pdf?

Рекомендуємо для читання .pdf-файлів використовувати ПЗ Adobe Acrobat Reader. Так само підтримується Foxit, PDFViewer.

18. Служба встановлена на сервері, а користувач виконує вхід в 1С зі свого ПК. При спробі перевірити з’єднання у бухгалтера виникає помилка.

Необхідно перевірити правильність зазначеного імені (IP-адреси) сервера, де встановлена служба. Таке ж ім’я (IP-адреса) має бути прописане і у файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config).

19. Створив некоректний документ. Як його можна видалити з робочого столу FlyDoc?

Видалення виконується засобами 1С. Необхідно помітити документ на видалення, після чого з меню вибрати Операції – Видалення позначених об’єктів.

20. Були внесені зміни в файл EdiCfg.exe. При зберіганні з’являється помилка:

Не вистачає прав користувача. Необхідно виконати запуск від імені адміністратора, зберігання буде виконано успішно.

21. 23.12.18 недоступний обмін первинними документами, що робити?

На платформі “ПТАХ” протягом 23.12.18 (неділя) будуть проводитись регламентні роботи, тому користувачам FlyDoc та інших систем, що підключені до ПТАХ, не буде доступний обмін первинними документами з контрагентами на протязі дня. Водночас подати звітність та зареєструвати ПН/РК можна буде у звичному режимі.

Радимо заздалегідь спланувати документообмін з вашими партнерами, щоб 23.12.18 повноцінно відпочити від роботи.

Flydoc – обмінюйтесь електронними документами із 1С

7.12.2017

Відправка документів у підсистемі FlyDoc

7.12.2017

Завантаження конфігурації FlyDoc в програму 1С

7.12.2017

Завантаження ліцензії підприємства для роботи з підсистемою FlyDoc

7.12.2017

Налаштування демонстраційної бази

7.12.2017

Налаштування підприємства у підсистемі FlyDoc

7.12.2017

Налаштування регламентних завдань у підсистемі FlyDoc

7.12.2017

Отримання вхідної кореспонденції у підсистемі FlyDoc

7.12.2017